Tema: Re: Atviras laiskas TEO :)
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-03-12 10:50:23
Korke viską teisingai parašei, ir mūsų įmonei tie 7 lt  yra labai maža suma.
Jeigu TEO būtų pakentėjęs iki sutarties pabaigos (buvo likę 4 mėn) ir
pasiulęs naują sutartį kitom kainom, niekas ir nebūtų pykęs. Bet dabar aš
jiems aiškinu, kad na nereikia mums tų papildomo greičio užsienyje, o jie -
tai arba mokėk arba nutrauk sutartį. Tada kažkaip nejauku darosi su kuo mes
turime reikalą, pražiūrim kitus tiekėjus ir matome, kad TEO per mėnęsį per
visus padalinius sumokame virš 1000lt. Pakoregavus interneto tiekėjus, bei
atsisakius kai kurių numerių susitaupo apie 800lt. Tai kodėl mums TEO
nepasiųsti kuo toliau.