Tema: Re: Atviras laiskas TEO :)
Autorius: Korke
Data: 2012-03-09 16:46:55
hmm, nu bet Terpentinai, suprantu, kad as su tavim sutarties neturiu,
bet dabar nuejes i krautuve vasarinio birzgalo, ziuriu, kad jis 5Lt
brangesnis nei mokejau pernai uz toki pat bambali. Argi as is taves imu
reikalauti paaiskinimo rastisko, kodel jis pabranges ?

Tas pats ir teo, reikia shaibu, akcininkai tave nakachkes valdybai ir
viskas, tokia ir yra priezastis. O ka ten brosiureles raso tai nieko
verta, nes tu neturi pasirinkimo jokio, apart moket daugiau arba
nutraukt sutarti. Tie didesni greicia, ar modemas ar dar kazkas butu
artualu jei tu galetum rinktis tai ARBA likt su tuo ka turi dabar, cia
gi pastarosios galimybes nera.