Tema: Re: Atviras laiskas TEO :)
Autorius: Korke
Data: 2012-03-09 16:15:29
Cia del kiek pinigu verkiam ? Standartiskai tai ir per deze aiskino
runkeliam, kad gali atsisakyti sutarciu easy (tik nepamenu, kaip ten del
irangai suteiktu nuolaidu, kad paslaugai tai aisku nieko nemokesi kaip
netesybu dali).
Na man +3Lt/men + PVM, bet tai kai optika, tai pagalvojau px, tegu turisi.

Tau tai nebent ten desimtim lt/men skiriasi ir per vari, ar ora gauni
rysi ir yra konkuruojanti kontora su identiskais pajegumais poreikiui
jusu ir tokiu pat garantuojamu uptime'u. Antraip tai tikrai megztos
beretes vieas paverkslenimas, o ne laiskas gaunasi...