Tema: Ats.: Omitel skolos
Autorius: Blynas
Data: 2011-02-24 11:31:52
Kasdienėms paslaugoms.... Pvz. kasdienėms paslaugoms man mobilaus interneto nereikia. Man jo reikia išimtinais atvejais kad ir prie laužo, bet kai reikia, tai būtinai būtinai. Ir praktiškai visur turiu, skirtingai nuo bandyto T2. Sakai, kasdienės paslaugos pas visus vienodos? Dar kartą sakau, neprimetinėk savo įpročių ir poreikių visiems.

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų news:ik57nn$se9$1@trimpas.omnitel.net...