Tema: Re: Omitel skolos
Autorius: Milas
Data: 2011-02-22 21:53:50
> naudojuosi omnio paslaugomis, bet saskaitos sumazintos iki tiek kad pigiau
> kiti nebepasiulo. bet turi sekti kad tai kokia sava komanda neissijungtu,
> tai interneto paslauga neissijungtu ir t.t.

as ir taip kazkada galvojau, kad moku pigiausiai budamas omnyje:))) na pries
kokius 3 metus, kol zmona nepakiso mano esamu ir extra ar tai labas tarifu
po nosim, tai as pamaciau kad budamas verslo abonentu kokius 5 metus permoku
vos ne 1/3 lyginant su tom kortelem. Tada mygom i saliona sakau siulot ka
gero arba viso gero. Tai va pasinaudojes numerio perkelimu isbegau i t2.
Dabar bent kas pora men pasuka is omnitelio ir klausineja kokiu planu
naudojuos, kiek sumoku per men ar nenoriu i omnitel:)))))) sako pas mus
kokybe geresne bla bla bla.