Tema: Ats.: Omitel skolos
Autorius: Blynas
Data: 2011-02-23 13:33:20
Kai turi 10 telefonų, važinėja tavo vadybininkas. Kai bus 110 telefonų, važinės tas pats tavo vadybininkas? O kai bus 210?Naudosies siuntimais? Operatyvumas dingsta. Galima valgyti procesus viduje, bet lankstumo nebelieka. Ir kiti dalykai, kurie vieniems svarbu, kitiems nė trupučio nesvarbu - kiekvienam savo.

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų news:ik2k9g$hf8$1@trimpas.omnitel.net...