Tema: Re: Omitel skolos
Autorius: Mantulis
Data: 2011-02-23 12:32:09
grizkim prie lyginimo, akcentuoju, kad nesusisnekate, nes lyginat skirtingus
kiekius numeriu su skirtinga kainu patirtim is praeities, bei naudojama
paslaugu aibe, ir geografija.

O del Omnitel privalumu sunku bus itikinti, jei vienintelis faktorius bus
kaina. Visgi parasyk kiek turi telefono numeriu, kiek mazdaug kalbate etc,
Paprasysiu, kad kolegos is Omnitel susisiektu (mantulis # omnitel.lt). Sia
akimirka nesu tikras ar galesime pasiulyti maziausia kaina, kuri kap
suprantu jums yra svarbiausia. Ir ar tikrai svarstytumete nutraukti sutarti
su tele2, kuri kaip suprantu sudaryta keliems metams - taupykime abieju
pusiu laika?

Zinau nemazai atveju, del kuriu dalis klientu yra nepatenkinti, del ivairiu
praeities ivykiu, bet tokiu atveju pasitaike pas visus operatorius,
skirtingais laiko periodais.

http://www.mantulis.lt