Tema: Ats.: Omitel skolos
Autorius: Blynas
Data: 2011-02-23 10:16:15
Dar prie to parašyk, kiek minučių tavo 10 numerių vidutiniškai prakalba ne įmonės viduje (ir kiek iš jų ne į T2), kokį turi biudžetą telefonų pirkimui ir kiek papildomų paslaugų naudojatės (mobilus internetas telefone, SMS ir kt.).

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų news:ik2ffl$91r$1@trimpas.omnitel.net...