Tema: Ats.: Omitel skolos
Autorius: Blynas
Data: 2011-02-24 10:19:55
Jis niekada kitoks nebuvo (Audriau, jei skaitai, atsiprašau :) ). Ir šiaip matau reikia paaiškint šiek tiek savo poziciją - aš nei už Omnitelį (turiu labai daug priekaištų jiems), nei prieš T2. Mano pozicija paprasta - kiekvienas jų yra geresnis labai specifiškai pagal poreikius, todėl vienareikšmiškai sakyti, kad va T2 yra gerai, nes jūs mažiau mokat, o va Omnis yra blogai, nes daug kainuoja ir keičia sutarties sąlygas tada, kada jiems patinka. Tam ir yra sutartys, kad ten viską apsirašyti ir susitarti. Ir tam ir yra atsakingam įmonės darbuotojui galva, kad išrinkti optimaliausią įmonei variantą.

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų news:ik4vhs$d0o$1@trimpas.omnitel.net...