Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: SAMas
Data: 2011-02-16 20:36:55
On 2011-02-16 15:41:06 +0100, Bangis said:

> kazkaip tau turejo gausiai nesisekt. As pvz nieko tuose ipod/iphone
> neraukiu, bet kai sunenas paprase nulauzt tai per pusvalandi susiradau
> ir nulauziau ir nieko ten kosmisko nebuvo...
> Man atrodo kad cia kazkaip is viso nesamoninga diskusija lygint apple
> iOS ir Android OS aplikacijas, pagal tai kuris OS'as sunkiau/lengviau
> lauziasi.

Cia kaip pasiseks, pirma karta ir greit nulauziau, bet kai kazkas
paluzo ir  reikejo vel isnaujo perisntaliuoti tai i DFU rezima manes
nebenorejo ileisti, teko kokias 2-3 valandas varkti kol siaip ne taip
isprevartavau. Be to buna zmoniu kuriems tokie dalykai sudetingi,
nevisi tiek nusimano, tai matosi kokius kvaulus klausimus uzdavineja
kokiam nors forume kai nepavyksta nulauzti.
Kalba ejo apie apps apsaugas, Android OS isvis nereikia lauzti norint
naudoti lauztas programas.