Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: SAMas
Data: 2011-02-05 21:00:06
On 2011-02-05 12:23:11 +0100, Baubas said:

> Buvau uzsideges nuo netbooko pereiti prie tableto.
> ciupinejau ta sumzunga nedaug, taciau naudotis touchine klaviatura
> mazohiszmas istiesu. Vien del to teko atmesti sita varianta. Aisku jei
> daiktas bus naudojamas tik interneto browsinimui bei kaip paveiksliuku
> ir mp3 saugykla tada gal ir neblogas pasirinkimas. Taciau 1.5klt su
> trupuciu vien uz sitas opcijas? Rasyt kazka worde ar exelyje su juo
> normaliai neina. Gal geriau jau tada koks HTC desire ar panasiai. Bent
> i kisene telpa ir kaip telefona naudot galima
> Aisku vazido kokybe, dydis bei svoris pries netbukus didelis pliusas.
> [...]

Apsirinki, jie ne tik po neta ar mp3 klausytis tinka, o labai didele
programu gausa kuri daug patogiau padaryta nei ant win ar macos, o
kartais tokiu isvis nerasi ant
kompu.
Galbut dabar pats didziausias Androidu tabletu minusas tas kad dar
niekas nekuria ant jos programu, tai yra nepritaikytos pagal ekrano dydi
dar nemazai vandens tures nuteketi kol atsiras, kai siuo metu iPad jau
nemazai tam turi pritaikytu programu.