Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: padugne
Data: 2011-02-08 23:10:53
On Tue, 08 Feb 2011 22:55:33 +0200, md wrote:

> Blyn, as buvau isitikines, kad Galaxy Tab gaus 3.0... o pasirodo
> visiskai neaisku dar. Nu kazkoks hardware and money wasteris tas
> Androidas tampa :( Googlas tikrai turetu (nors jau galbut ir velu)
> nubrezti linija tarp to kas galima gamintojui ir kas ne. Bet gi tiesa,
> cia Apache licence... Bardakas garantuotas. Isvada - -nepirkciau nieko
> su Androidu, kas kainuoja > 500lt.

Prie ko cia Androidas? Cia tokia tradicine zumzungo politika, jie ja
nuosekliai taiko viskam ka gamina, px ar smartfonas ar dumbfonas ar
tabletke. Deja teko paciam susidurt.

Modelius keicia kaip kojines ir po kokiu 2 menesiu po pasirodymo rinkoje
bet koks developmentas pasibaigia.

Beje, jankynas cia pries kuri laika putojosi, kad vienam is provaideriu
tiektas GalaxyS variantas taip ir nebuvo upgreidintas i 2.2. Pasirode,
kad zumzungas uz apdeita norejo nuo provaiderio nutrest pinigu, o
pastarasis nenorejo moket. Tai juzeriai liko su ilgom nosim.

--
kthxbai.