Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: TikimeLaisve
Data: 2011-02-03 19:39:47
"Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message news:iied91$3fb$1@trimpas.omnitel.net...
> Zodziu senatvinis marazmas ar kas panasaus, bet uzejo noras pasiimti sita
> daikta. (kaina eiles 330 Eur pavyktu is eBayjaus vokiskojo pagal paskutines
> savaites paveizejima aukcionu ikirst)
> Reviews'ai skaityti, demo daiktas kazkiek ciupinetas bet tik supratimui
> svorio ir dydzio nedaugiau, android'as siaip mazai pazistamas, nes su sia OS
> daiktu netureta.
> Kas del poreikio, tai daugiau smalsumui patenkinti, o ne tiketis, kad jis
> pakeis notebooka ar pan. kaip daug kas isivaizduoja.
>
> Todel domina tokie grynai homemade ispudziai jei kas naudojo, islindusios
> [...]

Buvau pajėmęs panašų daiktą Archos 101 pamaigymui keletui dienų. Įspūdžiai nelabai kokie.
Multitaskingas labai silpnas. Jei vienam browserio lange pasileidi kokį internetinį flash radiją tai perėjus į kitą langą garsas dingsta. Pasileidus keletą aplikacijų po kurio laiko ima nykiai stabdyti, tenka ieškoti task managerio ir kilinti viską.
Nebuvimas hardwarinių mygtuku nervuoja, nes kai aparatas pakimba softwariniai mygtukai nebeveikia arba veikia su 10 sec. lagu.
Ekraninė klaviatūra nepatiko, nejautri, copy-paste yra bet jį atlikti pirštais yra mazochizmas.
Na ir visokie smulkūs androido gliukai, tokie kaip nemokėjimas prisijungti prie wi-fi ad-hoc tinklo, nesugebėjimas paimt interneto iš PC arba kito android telefono bet bluetooth, isteriška reakcija į netikėtai įkištą sd kortelę ir pan.
Mano išvada - tinkamas sėdint tulike skaityti delfi.