Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: padugne
Data: 2011-02-05 16:31:07
On Sat, 05 Feb 2011 13:23:11 +0200, Baubas wrote:

> Buvau uzsideges nuo netbooko pereiti prie tableto. ciupinejau ta
> sumzunga nedaug, taciau naudotis touchine klaviatura mazohiszmas
> istiesu. Vien del to teko atmesti sita varianta. Aisku jei daiktas bus

Tiek zumzungui tiek abaliu aipadui yra specialus dock'ai su normalia
klaviatura. Jei jau labai norisi daug taipinti.

Kelyje sito labai didelei zmoniu daliai visiskai nereikia, kiek matau
lektuvuose labai retas kuris notebuko turetojas issijuoses barskina per
klaviatura. Dauguma seip pasileidzia koki worda ar exceli ir banaliai
spokso arba kartas nuo karto pakoreguoja koki nors skaiciu. Ipad'as tam
patogesnis uz notebuka.

> naudojamas tik interneto browsinimui bei kaip paveiksliuku ir mp3
> saugykla tada gal ir neblogas pasirinkimas. Taciau 1.5klt su trupuciu
> vien uz sitas opcijas? Rasyt kazka worde ar exelyje su juo normaliai
> neina. Gal geriau jau tada koks HTC desire ar panasiai. Bent i kisene
> telpa ir kaip telefona naudot galima

Tai kiekvienas ipado ar galaxy tabo turetojas kiseneje turi dar ir
aiphona ar desire :)

> Aisku vazido kokybe, dydis bei svoris pries netbukus didelis pliusas.
> Netbukas kad ir 1.3kg, taciau tampytis ji uzknisa

Tai vienas is esminiu skirtumu. ipadas perpus lengvesnis ir perpus
plonesnis. Plius techniskai puikiai padarytas vartotojo interfeisas. Ir
is vieno pakrovimo realiai gyvena 10 valandu.

Seip kiek pastebiu is daug keliaujanciu kolegu, tai dauguma pries kelis
metus nuo full size notebuko numigravo prie "notebukas ant stalo, o
netbukas tasytis i komandiruotas ir meetingus". O dabar netbukus
praktiskai visi pasikeite i ipadus.

--
kthxbai.