Tema: Re: GalaxyTab gal kas naudojat ? Kokie ispudziai ?
Autorius: padugne
Data: 2011-02-12 11:58:10
On Sat, 12 Feb 2011 10:33:11 +0100, SAMas wrote:

> Tas pats ir apples tos kurios pritaikytos mobilkom eis ir ant iPado, tik
> jos neisnaudos visu iPado galimybiu, tai yra tai ka galima ant didenio
> ekrano padaryti.

Toli grazu ne, ant ipado appsai telefoniniai appsai sukasi arba
mazulyciame langelyje arba bjauriai "zoominami" 2x (su visom pasekmem).

Androido layotinimo sistema nuo pat pradziu yra nepriklausomai nuo
skiriamosios gebos todel appsai normaliai naudoja visa ekrano ploti.
Vienintelis dalykas ko truksta yra ekrano dalijimas i keleta
nepriklausomu zonu (nes del dydzio jau galima sau leist), bet sitas
pasidaro labai lengvai ir greitai, nes appso viduriuose viskas is esmes
lieka taip kaip buve.

> Iphone reikia pirma nulauzti, ka ne visi sugeba ir nevisados taip greit
> galesi padaryti
> androido lauzti nereikia uztenka susirasti programele ir ikelti.

Toli grazu ne. Jei programele buvo apsaugota, tai ja instaliuojant
marketas tikrina ar turi ja nusipirkes.

Be to, jei jau zinosi kur ieskot androido appsu, tai lygiai taip pat
visiskai be problemu susirasi ir iphono jailbreiko appsa. Kuris lauzia
iphona vieno kliko pagalba, t.y. ner ko nesugebet.

> Na mano atveju keleta naudingu appsu androide jau pamirso programeriai,
> labai gaila, alternatyvu nebandziau eiskoti.

Paminek tuos keleta naudingu appsu kuriuos pamirso del piratavimo.

--
kthxbai.