Tema: Re: VOIP
Autorius: Algis
Data: 2010-11-10 15:04:57
On 2010.11.10 14:53, Bronco wrote:

> Tai į jį yra iš esmės atsakyta. Skambinti tau visada yra pigiau per
> šalies, kurioje yra skambinantysis, voip gate'ą. Na, Lietuvoje esantiems
> ir kažkodėl norintiems tau paskambint būtent į voip, dar yra tinkamas
> taviškis *700 numeris, nors į jį skambinti daugumoje atveju bus brangiau.

Kažkodėl norintiems... paskambint man ne į būtent VOIP,
o skambint taip pat paprastai, kaip skambina man esant Lietuvoj.

Skambinant iš Vilniaus ir mob. "+370 5" ir "+370 700" skambučių kainos
yra vienodos. Skambinat iš kito Lietuvos miesto fiksuoto ryšio "+370
700" yra pigiau nei "+370 5"

Dvigubą numerį per VOIP gate su keistais simboliais numerio vidury
pasilik sau.