Tema: Re: VOIP
Autorius: Algis
Data: 2010-11-10 12:08:57
Aš klausiau jų apie naudojimasi ne su jų softu.
Tai sakė "Ne. negalima".
Tada sakė "tiksliau slaptažodį tai galim jums atiųsti, bet daugiau
suporto iš mūsų pusės nebus".

Užklausiau mailu slaptažodžio e-mailu, gavau jį.
Ir dar pastabą, kad spykas veikia tik su g.729 codecu.

SipDroidas by default jo nepalaiko.

Kiti nustatymai tokie kaip rašė jeegiz.

O šiaip su Nokia E52 spykas veikia nuostabiai.
Iš Tele2 divertas į Spyką veikia.
Kaip ir atpuolė visos parkės.
Galiu ramiai dirbti iš belenkur, kur yra internetas.

Kai nebus ką veikt, reiks pabandyt pakurt tą Spyką ant androido.