Tema: Re: VOIP
Autorius: Bronco
Data: 2010-11-09 16:07:44
On 2010-11-09 09:55, Algis wrote:

> Pabandžiau paskambint per POIVY į LT mobilų. Garso kokybė ideali. Lagas
> tragiškas. Skype-out man beveik niekad taip nelagino. Bet gal čia vienas
> nesėkmingas testas. Su laiku matysis.

Kažkas negerai su paties internetu, softo ar įrenginio konfigūracija.
VoIP palaiko įvairius kodekus, pamėgink pakeist, nes jei pvz. veikia su
alaw, tai kokybė aišku nereali, gali praskrendantį uodą išgirst, bet ir
srautas reikalingas gana didelis. Pvz. su savo PDA aš su alaw irgi
turėdavau bėdos.

> POIVY Kainos "ant popieriaus" skambinant į LT yra visiškai kaip spyko.
> Realiai +20%. Nes perkant kreditų už 10 EUR, nuskaičiuoja 12 EUR.

Taip, į Lietuvą plius minus panašios, bet šioje vietoje visi panašumai
ir baigiasi. Pažiūrėk į kitas šalis kokia situacija. Ir reik dar
pastebėt ką Spykas mažu šriftu apie sujungimo mokesčius rašo :)

> Taigi šiuo atveju spykas pigiau ir kas labai patogu - turi inbound numerį.

Nepigiau. Nebent, jei sėdi Lietuvoje ir skambini tik į Lietuvą, bet tada
kyla klausimas - kam tas VoIP tau reikalingas? Lietuviškas Voip-In
numeris yra gerai, bet ar tik nebus, jog spykas dalina kokius nors su
specialiais kodais numerius? Ar gauni normalų, pvz. su Vilniaus kodu?

> Nei voxalot.com, nei inum, nei sipbroker lietuviškų PSTN numerių neturi.
> Voxbone minimali mėnesinė sąskaita - 500 USD ;).

Kažką ne taip pažiūrėjai. Jau prieš kelis metus apie 15 eur mėnesiui
kainuodavo. LT Vilniaus numeris apie 100-130 Eur metams. Pirmas
pasitaikęs pavyzdys:

https://www.nomado.eu/eshop/product_info.php/cPath/25/products_id/98/Nomado/buy-virtual-phone-numbers/lithuania-number-12-months/

iNum numerių iš viso nedalina, bent jau kol kas, gal vėliau bus galima
ten gauti World numerį su +883 kodu. iNum VoIP vartai Vilniuje (+370 5)
2509090. Man visi per juos skambina. Iš mobilaus labai patogu, susivedi
numerį su pauze ir iš užrašų knygelės skambini, ir visiškai dzin turiu
aš nusipirkęs GRAŽŲ voip-in numerį ar ne.

> Per kitur ne baisiai pigiai, bet galima susiveikt ir normalų Vilniaus
> numerį.

Taip, jei jis tikrai būtinas.