Tema: Re: VOIP
Autorius: Bronco
Data: 2010-11-10 02:15:17
On 2010-11-09 17:13, Algis wrote:

> Paskaityk dar kartą ką pacitavai.
> Ir paskaityk dviem eilutėm žemiau, originaliam tekste, boldu.
> Gal suprasi kas parašyta.

O pats skaityti moki? :) Į numerius, prie kurių pripieštą žvaigždžių,
bus taikomas sujungimo mokestis. Tokių šalių ten tikrai nemažai.

> Jei važiuoji dviem savaitėm atostogų tada taip...

Čia nėra apie ką diskutuoti. Tau tai atrodo normalu, man juokinga. Toks
mano humoro jausmas.

> Nieko nedalina ? ;))
> Aišku +370 5 geriau, nei +370 700, bet su dvigubu numeriu su keistais
> simboliais per vidurį nepalyginsi.

Būtent tą ir norėjau pasakyti, jog gauni numerį su specialiu kodu, o ne
Vilniaus. Nesuprask visko pažodžiui. Man asmeniškai toks numeris visai
nereikalingas, kokiai firmai, kuri teikia paslaugas telefonu, gal ir
geras variantas.

> Prisilogink prie poivy.com -> Call Options -> Make VOIP calls from your
> fixed/mobile phone.

Prisiloginau, pažiūrėjau. Ten nurodytas visai kitas numeris, t.y.
8~52059099.