Tema: Re: VOIP
Autorius: Bronco
Data: 2010-11-09 17:29:57
On 2010-11-09 15:35, Algis wrote:

> Kitoms šalim spykas nereikalingas.
> Sujungimo mokesčių nėra.

Kaip tai? 8-/

http://www.spykas.com/LT.php?content=page&Id=353

  - * Skambinant į šių šalių mobiliojo ryšio tinklus, prie minutės
tarifų pridedama 0,40 Lt (su PVM).
  - ** Skambinant į šių šalių mobiliojo ryšio tinklus, prie minutės
tarifų pridedama 0,70 Lt (su PVM).
  - *** Skambinant į šių šalių mobiliojo ryšio tinklus, prie minutės
tarifų pridedama 1,00 Lt (su PVM).

> Sėdi Tailando kaime pajūryje ir tvarkai darbo reikalus.

:)))) Sorry, bet labai juokingą pavyzdį parinkai. Čia turbūt tik
lietuviui suprantamas vaizdelis, daug kur už tokius pamąstymus išvežtų į
psichuškę :)

> Spykas dalina su "700" kodu, kas biški užknisa.
> Bet gali į spyką perskelt normalų Teo Vilniaus numerį.

Apie tai ir šneku, jog nieko jie realiai ir nedalina. Pats pagalvok,
kaip tau geriau būtų man skambinti būnant Lietuvoje į 700-ąją liniją ar
paprastu Vilniaus TEO numeriu? Klausimas retorinis.

> Khmm... +370 5 2509090 yra poivy vartai...

Na kai pakūrė, tai pakūrė juos iNum, net surinkus tą numerį ir toliau
nieko nerenkant ten šnekėdavo aiškiai, jog tai iNum. Gal pasikeitė kas.
Koks skirtumas kam jie priklauso, svarbu tai yra VoIP gate'as Vilniuje
ir jis puikiai veikia. Būtų tik įdomu sužinot, kur radai tokią info, jog
jie poiviui priklauso?

> O iNum Lietuvos nesimato
> http://www.inum.net/what-is-inum/voice-reach/

Nesimato, nes kažkodėl dingo iš sąrašo, ankščiau buvo +370 5 2509090 ir
jis iki šiol puikiai veikia. Gal iš tikro aptarnavimą perėmė kita bendrovė.