Tema: Re: VOIP
Autorius: Algis
Data: 2010-11-09 18:13:33
On 2010.11.09 17:29, Bronco wrote:

> Kaip tai? 8-/
>
> http://www.spykas.com/LT.php?content=page&Id=353
>
> - * Skambinant į šių šalių mobiliojo ryšio tinklus, prie minutės tarifų
> pridedama 0,40 Lt (su PVM).
> - ** Skambinant į šių šalių mobiliojo ryšio tinklus, prie minutės tarifų
> pridedama 0,70 Lt (su PVM).
> - *** Skambinant į šių šalių mobiliojo ryšio tinklus, prie minutės
> tarifų pridedama 1,00 Lt (su PVM).

Paskaityk dar kartą ką pacitavai.
Ir paskaityk dviem eilutėm žemiau, originaliam tekste, boldu.
Gal suprasi kas parašyta.

> :)))) Sorry, bet labai juokingą pavyzdį parinkai. Čia turbūt tik
> lietuviui suprantamas vaizdelis, daug kur už tokius pamąstymus išvežtų į
> psichuškę :)

Jei važiuoji dviem savaitėm atostogų tada taip...

> Apie tai ir šneku, jog nieko jie realiai ir nedalina. Pats pagalvok,
> kaip tau geriau būtų man skambinti būnant Lietuvoje į 700-ąją liniją ar
> paprastu Vilniaus TEO numeriu? Klausimas retorinis.

Nieko nedalina ? ;))
Aišku +370 5 geriau, nei +370 700, bet su dvigubu numeriu su keistais
simboliais per vidurį nepalyginsi.

> Būtų tik įdomu sužinot, kur radai tokią info, jog
> jie poiviui priklauso?

Prisilogink prie poivy.com -> Call Options -> Make VOIP calls from your
fixed/mobile phone.