Tema: Re: Android
Autorius: Memba of board
Data: 2010-04-30 00:16:40
turiu Desire jau savaite, patinka labai :)
Minusai:
akumas labai greitai seda, nors rodo, kad ekranas paima tik 2-3 %.
Nerandu kaip issiust kontakta, galima tik per MMS ir tai uzluzta kazkodel.
Nuotraukos sinchronizuojant su Otlooku is geros kokybes tampa prastos, bet
ne visos!

Siaip 99% laimingas, ypac po plytos Tytn II, labai gerai "sedi" rankoj,
neprisispaudineja kalbant, interfeisas patogus ziauriai po WinMobile, plius
yra "grozis" Live Wallpapers...
Rekomenduoju :)