Tema: Re: Android
Autorius: padugne
Data: 2010-04-22 22:16:58
On Thu, 22 Apr 2010 10:10:54 +0300, ManXP wrote:

> Tai kodel visu keikiami MS Win Mobile turi tokia galimybe? Ir kas jau
> tokio blogo nutiks, jei istraukus kortele neveiks kazkokios programos?

Gerai jei tik programos neveiks. As tau ir su WM galiu ramiai padaryt
situacija, kad istraukes kortele daugiau telefono nepabootinsi.

> Jeigu jos i kortele yra instaliuotos, tai cia jau debilui turetu but
> aisku - "jei istrauksiu - neveiks". Ar Google su savo Androidu (kaip ir
> su Chrome browseriu) bando targetint i visiska dalbajoba? Buvau geresnes
> nuomones apie Android.

Kodel manai kad tik dalbajobai vengia knistis telefono viduriuose? Yra gi
kruva zmoniu kuriem neidomu. Ir kurie garsiai rekia. Skalbykles juk irgi
tik dalbajobams padarytos, nes ijungus neleidzia atidaryt liuko.

--
kthxbai.