Tema: Re: Android
Autorius: padugne
Data: 2010-04-24 11:33:15
On Sat, 24 Apr 2010 09:34:56 +0300, Doxlas wrote:

> Taigi pati OS lieka telefono atminty, tik programos perkeliamos i
> kortele. Ishtraukus kortele, pati OS veikia toliau.

Pati OS juk "viena nevaiksto". Ji aplipus visokiais servisais ir "content
provideriais" kurie gyvybiskai reikalingi normaliam OS gyvavimui. Ir gali
staiga atsidurt "isgaravusioje" SD korteleje.

Reiskia reikia dalinti minetus servisus i butinus ir nebutinus ir juos
kazkaip zymet. Pirmus leist instaliuot tik i telefono atminti, antrus
leist ir i kortele. Ir dar kiekvienam imanomam atvejui sugalvoti plana
"B", t.y. kas bus jei minetas servisas staiga isgaruoja.

Pvz ka daryt su kontaktu provaiderio duombaze kuri instaliuota kartu su
appsu SD korteleje ir staiga prapuole? O ja pvz naudojasi kokia nors
whitelisto applikacija kuri integruojasi giliai i OS. Pajungei prie kompo
per USB kad pasinaudot failais ir vualia, niekas is whitelistintu zmoniu
negali prisiskambint, nes whitelistas iskeliavo kartu su kortele.
Whitelisto appsas beje irgi turi buti pakankamai gudrus ir tiketis, kad
bet kuriuo momentu jam is po subines gali buti istraukti jo kontaktai.
Beje, OS'as irgi turi buti pasiruoses, kad minetas whitelisto appsas gali
netiketai isgaruot. Ir tureti konkrecia strategija kaip su tuo elgtis.

Cia tik mazas pavyzdelis, visokiu tokiu atveju bus kruvos. Kaip manai, ka
pasakys normalus juzeris? "Ka, pajungus prie USB prapuls puse telefono
funkciju? Kas per nesamone?"

Telefonas beje nuo to taps letesnis ir OS uzims dar daugiau RAM'o. Nes
amzinas visu imanomu atveju checkinimas komplikuoja koda, kaip pasekme
privelia papildomu bugu ir kainuoja dafiga CPU laiko. Isidet pakankamai
Flasho kad uztektu siuo atveju yra nepalyginamai sveikesnis sprendimas.

O jei jau zhaba to neleidzia ir butinai norisi sutaupyt 2% nuo telefono
savikainos, tai nematau priezasties kodel kitaisiai negaletu idet antro
microSD sloto sistemos ispletimui uz pora centu. Kur nors po akumu salia
SIM korteles. Pakeitei mineta kortele, daryk hard-reseta.

> Tas taip, kai primountini kortele, kad kompas ja matytu per usb,
> telefonas korteles jau nebemato. Bet tas galioja pvz ir ringtonams,
> sudetiems i kortele - kai telefonas prijungtas prie kompo per usb, jis
> skambes defaultiniu budu, nes netures priejimo prie korteles. Tiesiog

Tik ringtonai jau nuo pat pradziu numatyti, kad gali gyventi SD korteleje
ir bet kuriuo momentu gali prapulti. Ir defaultiniu tonu jis skamba ne
todel, kad "kazkaip taip savaime gaunasi", o todel, kad programuotojai
konkreciai siuo atveju numate, kad:
a) tikrinam ar pageidaujamas ringtonas vis dar cia
b) taip - ji kraunam ir grojam
c) ne (arba nepasiseke b, pvz mp3 sugadintas) - imam defaultini ringtona
is garantuotai egzistuojancios vietos ir grojam
d) nepasiseke (c) - ????? o salia komentaras: "wtf, sedim kampe ir tyliai
verkiam".

Cia beje pati primityviausia situacija. Dauguma kitu yra gerokai
sudetingesnes.

> ash jau pusmeti naudoju apps2sd, ir nebuvo jokiu problemu, per ta laika
> kelis kartus updatinau rom'a, visuomet os susirasdavo programas ir jos
> veikia tvarkingai. Kaip jau rashiau apps2sd man buvo butinybe del
> mazhesnes mano telefono atminties. Tam ji ir buvo kurta - kad turet
> galimybe isidet i telefona naujesni, didesni os roma, paliekant jam
> praktishkai visa telefono atminti.

Tu i sita reikala ziuri kaip juzeris/hackeris. Tipo jei _tau_ kazkaip
veikia (arba tu tiesiog nepastebi bugu) reiskia viskas tvarkoj. Tipo va,
iskisau perdangos plokstes gala kaip balkona, per metus nenuluzo, viskas
okei. O ar jis nenuluzh po 10 metu nes nepritaikytas tokiom apkrovom, tu
tuom tiesiog nesirupini nes nezinai :)

O OS'o architektai/developeriai i situos reikalus ziuri visai kitaip. Ji
daugiau ar maziau issprendziami, bet tam reikia laiko ir resursu. Ir todo
sarase sitai visiskai nebutinai stovi pirmoje vietoje. As ju vietoje
lygiai taip pat nuspresciau, nes yra gerokai maziau hemarojisku sitos
problemos sprendimo budu.

--
kthxbai.