Tema: Re: Android
Autorius: padugne
Data: 2010-04-24 18:41:24
On Sat, 24 Apr 2010 18:06:19 +0300, Aladdin wrote:

> Tai tu man nori pasakyti kad is vis neimanoma su android padaryti, kad
> ir kompas korta matytu ir os? Hm....

Standartiskai ne. WinMo beje taip pat ne.

Priezastis labai banali: jei pajungi kaip "usb storage
device" (vienintelis windowsuose "out of the box" veikiantis rezimas),
tai kompas mano kad jis vienintelis yra "dievas" ir laisvai raso/skaito
ten kur uzsimanes, disko bloku lygyje.

Jei tuo paciu prie korteles kistu nagus ir Androidas ar WinMo, tai gali
laisvai nutikt, kad abu tuo paciu metu rasys i ta pacia vieta. Ir tuo
paciu is failu padarys vinegreta.

Protingas sprendimas butu integruot kazka panasaus i PTP/MTP, kad tokie
devaisai "matytusi" kaip iprastas windowsinis diskas be jokiu draiveriu
ir toolzu. Bet m$ to nepadare (nes patys stumia activestinka) ir stai
turime bardakeli.

--
kthxbai.