Tema: Re: Android
Autorius: gk
Data: 2010-04-21 10:29:09
o tai kokios problemos prasieiti ir paziureti kokios aplikacijos yra
siulomos jau dabar ir ivertinti ar tau ju uzteks ar ne?

pas "asPonas" problemos su app yra tai, kad daaaug ju nepraleidzia i app
store arba po kiek laiko istrina, tai jei noresi kazka isideti ne is app
store reiks lauzyti telefona(bent jau kiek as zinau)... su android tokiu
problemu nera - gali ir pats pasirasyti softa ir isikelti/platinti be
jokiu apribojimu...