Tema: Re: Android
Autorius: Aladdin
Data: 2010-04-21 09:09:03
On 2010.04.20 23:56, Memba of board wrote:

> lygiai taip pat turiu Tytn II ir jau menesi brestu keist telefa :)
> Variantai yra 2:
> HTC Desire (na gal dar HTC Legend - mazesnis brolis)
> Iphone 3 GS.
> Del Iphone visada buvau skeptikas, bet pries pora savaiciu nupirkau uosvei
> (labai norejo :) ), tai ji paminkes ir dar pamates 4.0 softo versija jam,
> visai nieko baisiai blogo pasakyt negaliu....bet kazko truksta jame iki
> pilnos laimes.
> HTC Desire vaziuoju rytoj i Omni paminkyt, kiek ziurejau review (tikrai
> [...]

Tai papasakok atsiliepimus kai pamaigysi. As tai vis del aplikaciju trukumo bijau, kiti prastai apie
akranus atsiliepineja. iphone paimsi, tai paskui oficialiai galesi nauja os susideti, su android'u
tai visai neaisku. Idomu desire ekrano jautrumas iphone prilygsta? Kazkur forumuose skaiciau
atsiliepimu, kas desire nusipirko, bet vistiek apie ifona svaigsta:)