Tema: Re: minecraft + kinect
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-03 09:47:49
"Audrimas" <audiogalaxy@freemail.lt> wrote in message
news:iic8b1$foo$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei atmetus valdyma, pvz kad ir ME, tai antra dalis daug prastesne bent
> man, nei pirma. Daug kas isimta is zaidimo, kai kas supaprastinta, lygiai
> isvis miniatiuriniai palyginus su pirma dalim.

:) tai vat pirma dalis kaip tik buvo daroma tik konsolei, paskui bioware
nusprende portint i pc:) antra daroma jau turint omenyje abi platformas
(+ps3, kuris ishejo katik)... Antras paprastesnis (valdymo atveju), bet tai
ne konsoles itaka, o kureju...

> JC2 tai totalus konsolinis zaidimas nors ir ant pc isejo irgi. Po
> valandeles pratryniau.

O vat ant konsoles ash ji maigiau labai ilgai, nes tokio tupo fun nebuvau
apturejes jau kuris laikas.

> F3 nors ir su konsoles kvapeliu bet siai geras, man pariko. Plius daug kad
> galima pasimodifikuot su modais.

Ir ar ji sugadino tai, kad jis buvo skirtas visoms platformoms? Ne, ji
sugadino tai, kad jis buvo perrengtas oblivionas:)