Tema: Re: minecraft + kinect
Autorius: Audrimas
Data: 2011-02-02 20:38:25
Jei atmetus valdyma, pvz kad ir ME, tai antra dalis daug prastesne bent man,
nei pirma. Daug kas isimta is zaidimo, kai kas supaprastinta, lygiai isvis
miniatiuriniai palyginus su pirma dalim.

CoD nelosiau tai negaliu komentuot, bet saudykle ji ir afrikoj saudykle, ten
nieko nei pridesi nei atmesi.

JC2 tai totalus konsolinis zaidimas nors ir ant pc isejo irgi. Po valandeles
pratryniau.

F3 nors ir su konsoles kvapeliu bet siai geras, man pariko. Plius daug kad
galima pasimodifikuot su modais.