Tema: Re: minecraft + kinect
Autorius: Techno
Data: 2011-01-31 20:20:02
Na tai jei iki to daeis - tai px man ant ko as nezaisiu tu zaidimu - ant konsoles ar PC. Jei jau tingeti - tai maksimaliai. Gulesiu sau ant sofkes ir naudosiuos paciu patogiausiu "joystiku" - vaizdo grotuvo pulteliu. Nes apsikraut galva, pasirenkant kokia filmo pabaiga turi buti - irgi vargas :D

O kas del ekskliuzyvu...  Fuck tuos ekskluzyvus. Man nusispjaut - iseis tas geimas tik PC ar ir visam tam konsoliu paradui. As nesiruosiu matuotis nei ekskliuzyvu skaiciumi, nei pimpalo dydziu. Jums reikia tai ir matuokites.
Jei developeriai nori uzdirbti pakisdami geima didesniam potencialiu pirkeju ratui - tai ju teise, nematau cia problemos. Svarbu pats geimas butu geras ir idomus zaist. O dalis tokiu vistiek bus.