Tema: Re: minecraft + kinect
Autorius: Audrimas
Data: 2011-02-01 10:46:56
"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:ii8f82$l42$1@trimpas.omnitel.net...

> "Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> wrote in message
>
> pala pala, o tikras geiminimas privalo buti 'vargas', nes kitaip jis
> negeiminimas? Jei guli ishsidrebes fotelyje o ne kabi susirietes prie pc,
> tai jau esi lopinys, o ne geimeris, nes tikras geiminimas privalo turet
> kanchios dali?

Manau ne taip supratai minti. Tureta omeny jei visi zaidimai iskaitant ir
tuos kurie kuriami ant PC bus dumbed down kaip kad daugelis konsoliniu, tai
tada nezais ant jokios platformos. Tiesiog neidomu zaisti interaktyvu kina
su striju knopkiu kombinacija. Jau geriau paziuret filma, tas pats efektas
tik dar maziau vargintis reik. Tiesiog PC zaidejai zaidzia sudetingesnius
geimus nei konsolininkai. Isivaizduok, kad tu esi sachmatu megejas o tau
visi irodineja, kad saskes kruciau :)

> [...]
> sony ar nintendo (o gal dar kokio nors nezhinomo developerio rankose) ir
> uzh 3/6 metu pasirodys kaip game controlleris. Jei tai MS - tai
> isivaizduokit xbox720 po 4 metu - pilnas 3d palaikymas (telikas
> nereikalaujantis akiniu) + dar labaiu ishvystytas kinektas (greitesne
> reakcija, geresnis trackinimas, daugiau balso komandu) + brain waves
> controlleris. Pasakyk man - nafyk tada reikalingas keyboard + mouse kai tu
> turi visa kuna + smegenis? Peles deja po truputi tampa obsolete - kam tau
> reikia papildomo mediumo, kai tu gali valdyt kunu, ar mintimis?

Kai bus tokia technologija, tada bus nesvarbu ant kokios platformos ji bus.
Jei konsoleje zaidimai butu 1:1 kaip pc tai nieks cia ir nekariautu del to
kas geriau. Kai bus israsta virtuali tikrove, tada visi ismes klavas peles
ir pultelius :) Nors ir tada bus tokiu kurie sakys, kad jus durniai nieko
nesuprantat ...