Tema: Re: minecraft + kinect
Autorius: Techno
Data: 2011-02-01 17:50:16
Tikras geiminimas privalo buti geiminimu, o ne pusiau interaktyviu filmu. O kur tas konsolininku matomos kanchios su PC - tai as nesuprantu. Man viskas labai paprasta ant PC, o prie konsoles as kazkokiu tai neigaliuoju pasijuntu, jei zaidimas sunkesnis. Losimas drybsant sofoje ar fotelyje - irgi nesuzavejo. O tas minetasis "kabejimas susirietus" is kur istrauktas ? Negi tu prie PC tik taburete esi mates pastatyta ? :)
Dar megsta pabrezti, nekurie, PC prieziura - mol ten vargo daug ir t.t. Bet tai is sito grupso susidare vaizdas, kad krushliavos daugiau kaip tik konsolininkai turi, su visais tais dashboard'ais, firmwarais, ir kita velniava. Bent jau as Windows gerokai reciau persiinstaliuoju :)

Kas del tavo pinigu statymo, tai gi jau dabar gali tai padaryti: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16826100006 :)
Ar cia ne tas pats vis tik ?  O is medijos dingo ar ne del to, kad realus panaudojimas mazai ko vertas ? Prisvaigt apie naujas technologijas galima daug, bet va realybe ne tokia grazi gali buti :)
Kazkaip prisiminiau "Fiziku dienorasti" :D
"Birželio 28. Deja, pas mus prasta reakcija. Rankos nespėja po klaviatūrą lakstyti. Surinkinėjom manipuliatorius valdomus smegenų biosrovėmis.
Birželio 29. Derinom manipuliatorius. Pasirodo reaguoja į pasąmonės vaizdinius. Pas visus mėlynės. Sumažinom jautrumą. Padėjo. "

Ar nereiks ne tik jautruma mazint, bet ir kokios nors koncentracijos mokytis, kad kaip kokiam budistui, ka nors panasaus i nirvana pasiekt, kad pasalines mintys netrukdytu pirminiam procesui :)

Apie peliu tapima obsolete pakalbesim, kai kas nors naudodamas kinect'a parodys baisiai dideli tiksluma fragus fps'uose rinkdamas. Ar nebus taip kaip MS eksperimentas su multiplayeriu PC vs konsole - i vienus vartus.