Tema: Re: minecraft + kinect
Autorius: amenox
Data: 2011-02-01 12:31:19
Zinot ka as jums pasakysiu, va kai geiminau pirma doom su klava, galvojau
kad tai tobulumo virsune valdyme (nors pradzioje buvo truputi nepatogu).
Paskui prie Quake 1 mano nuomone kardinaliai pasikeite (nors velgi pradzioje
reikejo persilauzt). Vat speju tas pats gali but ir su kinectu. :) Netgi
manau kad su laiku visi uzmirs kad kazkada geimindavo su klava+mouse ar
geimpad'u. Tai va. :)