Tema: Re: GTA San Andreas
Autorius: Techno
Data: 2010-01-27 01:03:02
Na, na... Prasom placiau apie neabejojima del neigiamos smurto zaidimuose itakos siuolaikineje psichologijoje.
Nes kiek maciau - tai visokios niekuo neparemtos demagogijos. Maza to - yra atveju, kai buvo irodyta, kad tyrimai, kurie atseit nustate neigiama smurtiniu zaidimu poveiki, buvo atliekami tendencingai, uztempinejant rezultatus. Gaila, kad neissisaugojau nuorodu i saltinius, po vienos diskusijos ta pacia tema...

O kas del TV - tai as labai suabejociau, kas turi didesni neigiama poveiki - koks nors pilnas smurto kovinis filmas, ar visi tie debiliski siuolaikiniai animaciniai filmai ir bukai visuomenei skirtos laidos...
Siaip pats nurodei problemu saltini - vaikams skiriama per mazai laiko. Tai ir auga, praktiskai neauklejami, kaip zveriukai...