Tema: Re: GTA San Andreas
Autorius: Hammer
Data: 2010-01-26 19:54:11
kuo daugiau saugosi, tuo daugiau vaikas nores tai patirt / pamatyt...
neveltui dafiga testu visokiu yra buve, kad vaikas issilieja ant
kompiuteriniu geimu, ramesnis gyvenime buna. patys pagal save paziurekit
kaip elgiates nuo geimu, daro itaka kazkokia ?? bb, nedaro, nebent debilai
esat, ne kaip kurie amerikieciai pasiema loma ir eina i taxi isede galvas
dauzyt vairuotojui ir paskui teisinas norejau patikrint ar taip realybej
lengva supist galva taxistui kaip per geima.... bullshit nx