Tema: Re: GTA San Andreas
Autorius: shedeuw
Data: 2010-01-27 00:06:06
Kalbant apie ziauriu zaidimu pasekmes, reikia kalbeti globaliai, o ne apie
atskirus pavyzdzius. As vat begioju per gatve per raudona sviesa, ir ka? Kol
kas gyvas. Bet kuo daugiau zmoniu begios, tuo dideja tikimybe, jog kazkas
taip ir nepasiseks.
Taip ir cia - kuo daugiau vaiku zaidzia, kuo ilgiau zaidzia, tuo didesne
tikimybe, jog kai kuriems tai tures labai net zymu poveiki.
Teko kalbetis su aukletojomis pradiniu klasiu - beveik visos tikino, jog
vaikai tampa vis agresyvesni. Mergaites tame tarpe irgi. Zinoma, smurtiniai
zaidimai cia nera vienintele priezastis, taciau manau ir ne paskutine.
Jei vyras ne su lomu gatvej svaistosi, o namuose zmona prikula, cia nieko
tokio? Ar 3m vaikui kaip tikra vyra apdovanoja skambiu antausiu?
Taigi jei ziuresim globaliai, tai niekas siuolaikineje psichologijoje net
neabejoja, jog smurtas zaidimuose, tv ir t.t. turi neigiamos itakos. Zinoma,
ta neigiama itaka galima kompensuoti, ar galbut net visiskai neutralizuoti
auklejimu, taciau auklejimui reikia pastangu, o kokia situacija Lietuvoje?
http://gyvenimas.delfi.lt/namai_ir_seima/article.php?id=20540811 - 7min per
para.
Taigi pateisinimas vaiku zaidziamu smurtiniu zaidimu, gali privesti ir prie
to, jog po kokiu 10m, apskritai bus baisu iskisti nosi mieste vakarais, jau
nekalbu, kaip "normaliems" vaikams bus nesaldu mokykloje
Cia ta pati problema, kaip ir su vaiku musimu. "Vat mane muse ir as isaugau
geru zmogumi". O kiek neisaugo?