Tema: Re: GTA San Andreas
Autorius: bullka
Data: 2010-01-26 08:33:53
Aš su savo keturmečiu vaiku lošiu Lego Batman. Ten atrodo kaladėlės.. bet ir
tai skaitau, kad smurtą skatina. Pats pastebėjau, kad žaisdamas su juo
(dviese ten.. Batmanas su Robinu) pastoviai rėkiu - mušk tą.. varom daba ten
ir duodam į kaulus šitam, arba ko bėgi.. atbėk čia ir primušk tą, kuris mane
muša.

Nors atrodo nustojus žaisti gyvenimas grįžta į savo vėžes.. bet neabejoju,
kad vaikams tokie dalykai užstringa.. ir ilgam.

Tad geriau tikrai GTA vaikui neduoti.

Yra visokios lenktynės, super mario, sokobanai ir supaplexai ir begalės kitų
ne smurtinių žaidimų.