Tema: Re: GTA San Andreas
Autorius: Techno
Data: 2010-01-26 19:21:51
Na, su tokia filosofija, tai ir peilius is namu reikia ismest. Nes neduok dieve, vaikas sumastys, kad pjauti galima ne tik desra ir tai pasitaikys is tu dalyku serijos, kuriu nepakeisi pokalbiais...
Sakyciau, kad didesne problema yra tai, kad kompiuteriniai zaidimai turi galios uzvaldyt vaiko smegeneles aplamai t.y. priklausomybes problema, o ne zaidimu turinys.
O didziausia problema yra, kad tevus dabar apsedo masine, vaiku nuo visko saugojimo, isterija. Kai tas vaikas auga auklejamas ne supratingumo, o draudimu ir dangstymu pagrindu, o daznai - tai ir po tokio "jis gi tik vaikas" laikotarpio, kurio metu jam galima absoliuciai viskas, dar pagardinant viska buka gimdytoju meile, kai ju vaikelis "pats paciausias" - tai pilnai tiketina, kad i ta vaika belieka ziureti, kaip i losimo automata, kuriame velniazin kokia kombinacija iskris.