Tema: Re: GTA San Andreas
Autorius: shedeuw
Data: 2010-01-26 23:52:42
Pakalbejai su vaiku apie pasekmes. Veliau tas pasekmes ivykdei. Stai, kai
jau antra karta kalbesi, jau tures ir asmenines patirties, ir ivertins
pasekmes ir demesi sugebes sukoncenturoti bent trumpam, ir pagarba atsiras.
Vaikams pro viena ausi ieina, o pro kita iseina, jei mato, jog galima
suaugusiu manipuliuoti, jei suauges neturi kantrybes su jais kalbetis ir
aiskinti. Isivaizduok darbe, jei tau kazka pasake, tu nekreipei i tai
demesio ir jokiu pasekmiu nesulaukei. Tai koks stimulas veliau klausytis,
jei ir taip gerai? Dar darbe apie karjera gali pagalvoti, o vaikams i ka
atsizvelgti - i galimybe tapti mazesnio brolio vadybininku ir gyvenimo budu
dizaineriu?