Tema: Re: Risen: Magas - paladinas ar karys?
Autorius: Audrimas
Data: 2009-10-08 11:48:12
Chapterio pasikeitimo spauninimas tai nuvyle. As pirmam chapteryje viska
iskaliau o antram chapteryje kur ne kur po 1-2 viklus ar sernus pridejo.
Abydna kad kol visa mapa iskaliau buvau levakas ir gan sunkiai ejosi
kariavimas o dabar(C3) kai pasikeliau tai nera ka kalti.

Beje koks skilo maksimumas cia? G2 pamenu buvo 200 o veliau tik su
buteliukais. As jega pasikeliau iki 175 ir dabar neberandu kas gali ismokyti
daugiau. O gal G2 buvo 100? Senai losiau :) G3 tai tikrai 200 kaip minimum
nes as ten turejau virs 300 surinkes.