Tema: Re: Risen: Magas - paladinas ar karys?
Autorius: PxYra
Data: 2009-10-06 11:46:08
nuvyle dar mane lootas, na skryniose dazniausia prideta bevercio slamsto,
buteliukai, scrolai, amuletai menkaverciai....va kad kaip kituose geimuose
butu kad uzvertus koki galinga niekseli rastum koki afigiena karda, sarva,
skyda ...o jei dar patobultint galetum kokio brangakmenio pagalba butu
lafa...bet risene prastai su ginklais ir sarvais, keli idomesni kardai ir
vsio, daugiau jokio pasirinkimo, dar su sraigem prastokai :) radau as keleta
vietu kur norejau ilyst pasniukstinet bet ne atsitrenki i nematoma siena ir
kukuok, su sraige tik ten ilysi kur numatyta pagal scenariju, po chapteriu
gaila per mazai gyvunija atsinaujina, kazkurioj gotikoje buvo kad prasideda
naujas chapteris ir vel gan nemazai gyvuneliu laksto, kalvyste ir kazkokia
supaprastinta, nieko ypatingo neiskali, pasivertimu i gyvius maziau, i sirse
kokia nepasiversi kad mapa pasniukstinet, atrodo mapas siaip gan ir nemazas
bet tie plotai visi nedideli atskirti skardziais, slaptu vieteliu
mazoka...pabaiga jauciu aisku paliko nagla "to be continued..", kaip
Dreamfall'e :D