Tema: Re: Risen: Magas - paladinas ar karys?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-07 11:41:42
"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message news:hahi3l$337$1@trimpas.omnitel.net...
> silpnokas tu tada magas :) as kai tik ice uzkeliau iki 3lvl (iskart po
> isventinimo)

ice ish kart atmechiau, per ilgai castina:)
 >iskart pasibaige visi neiveikiami priesai, tuos ashbeastus
> begdamas atgal nukalu arba jauka numestadava, skeletona paleisdavau

tai va begdamas atgal puses spelu nepataikai (priedo bent ant konsoles judant necastina, reikia sustot:)

 o su
> visais kitais priesais zaidziu turn based RPG :) mana 150, susikeliau visus
> skilus dabar ice 10, fire 5, spike ateme druidas :)

ash druidui atidaviau ice:) o ta spike randi vel pas druida dezhutei, nuo kurios jis duoda rakta:)

> lockpick/kisenvagyste
> 2lvl, blacksmith 3lvl, spear 4. teritorijos tuscios visos vienas Q belikes,
> main, skrynios ir visos atrakintos, tas abieju kardu dalis turiu (4 is viso)
> bet nieko iskalt neduoda turbut Dono quest ten su tais kardais, barjerus ir
> visus jau pramuses

dono questu nedariau nei vieno (ishskyrus tuos kuriuos duoda antra chapteryje - pasilieku antram prabegui:)