Tema: Re: Risen: Magas - paladinas ar karys?
Autorius: lomzig
Data: 2009-10-06 21:27:52
pas mane baiginėjant inventoriui gulėjo regis 8 lyšnos...
tiesiog reik ieškot visur ir atkakliai, jei yra pralindimas su
nautilium- būtinai pralyst, jei yra ola kokia pakeliui - būtinai
patikrinti, ir nepamiršti pažiūrėt ar joje nėra kokio užsislėpusio
passage'o..
aš tokių radau krūvas ir tai buvo labai malonu, mastau dabar antrą kartą
pereit su OMGWTF AXE guy :)