Tema: Re: Risen: Magas - paladinas ar karys?
Autorius: PxYra
Data: 2009-10-06 12:17:35
o bet kurejai vistiek apipiso su meiles linija ? zadejo kad bus tipo kazkas
ta linkme bet visos ziurkytes kurios teike vilciu nutilo :D loby radau,
niekselius padejau i vieta ir pilsto alu sau toliau..butu cia gera naujove
jeigu butu...
"Volcano" <volcanotnt@gmail.com> wrote in message
> sutinku su jumis, butent per zaidima pacioj pradzioj gal tepanaudojau 3
> skirtingus kardu damage skirtumas kad butu 15-20 iki 25 atrodo....
> asmeniskai didelis trukumas sarvu , ginklu visko apskritai, ir daug
> bevercio slamsto , pilna kuprine, kuri tik panaudojau tam kad suzinoti kas
> tai tokio..... na kaip minejau, tiesiog neisbalansuota ir tiek :)
>
> --
> Volcano
> skype: Volcano_lt
>
> "PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message

>>> beto... pradzioj ziauria lengva keltis patirti.... pvz kai tau rodo