Tema: Re: Dura lex - asmenines teises kaip Amerikej
Autorius: padugne
Data: 2011-06-02 10:55:06
On Thu, 02 Jun 2011 01:23:40 +0300, Laimis wrote:

> Va žymioji (precedentinė Monako princesės) bylos nutartis ir minėto
> įstatymo 23.3 išimtis angliškai:
> http://www.bundesverfassungsgericht.de/entscheidungen/
rs19991215_1bvr065396en.html

> 3. Pictures of assemblies, demonstrations and similar events in which
> the depicted individuals have taken part;
>
> Tai atsigręžiant į subj. atvejį, pas fliukus net ir klasei sustojus
> *viešoje* vietoje (_nebekalbant_ jau apie ne viešas ar riboto viešumo
> vietas, renginius) grupinei foto, vėliau *VEIKIAUSIAI* reikėtų gauti
> sutikimą šią foto publikuoti/platinti, nes tokiai nuotraukai vargu ar
> pritaikoma 23.3 išimtis (sambūriai, demonstracijos, paradai ir pan.
> masinių susibūrimų įvykiai)

Is kur trauki ta zodi "masinis"? Zodis "Versammlung" vokieciu kalboje
visiskai naturaliai apibudina kad ir 5 zmoniu grupes susirinkima
belekuriam tikslui. Klases aukletoja pvz laisvai gali suorganizuot toki
dalyka specialiai fotografavimuisi.

Beje, teko ir pas kryziuocius dalyvaut tokiu grupiniu fotonuotrauku
seansuose. Niekas viesindamas jokiu rastisku sutikimu neprase. Cia jei ka
realaus gyvenimo "praktika".

--
kthxbai.