Tema: Re: Dura lex - asmenines teises kaip Amerikej
Autorius: Laimis
Data: 2011-06-01 00:00:48
KEdas rašė:

> Tu matei antrą Lino nuorodą ir tikrai manai, kad įvykdytas
> teisingumas vis dar atstovauja daugumos moralines ir vertybines
> nuostatas?

Ne, nemačiau. O tu matei galiojantį CK...?

> Anglakalbiai
> http://www.google.com/search?um=1&hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Alt%3Aofficial&biw=1035&bih=885&tbm=isch&sa=1&q=classmates+pictures&aq=f&aqi=g1g-m1&aql=&oq=
>
> Olandakalbiai:
> http://www.google.com/search?q=klasgenoten+foto%27s&oe=utf-8&rls=org.mozilla:lt:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi&biw=1035&bih=885

Na, aš kažkaip tikiuosi protingesnio, teisiškesnio argumento, nei kreivo
manymo, kad klasės nuotraukų, dėl tose jurisdikcijose galiojančių
privatumo ir/ar teisės į atvaizdą įstatyminių reikalavimų, apskritai
negali būti. Tai nėra draudžiama ir jei niekas dėl to nesiskundžia,
nedraudžia viešinti, tai ir „moralinių ir vertybinių nuostatų“ problemos
nėra...
Tu gi irgi netikrinai kiek iš tų klasiokų nesutiko, bet vistiek buvo
paviešinti, nes ten į tai „teisingai pofig“...?
Taigi? O gal man paieškoti teisminių pavyzdžių, kurie byloja, kad
teismuose, skundžiantis dėl savo pažeistų teisių, yra laimima?
(toli ieškoti nereikia; jau ir pas mus laimima)