Tema: Re: mirrorless fotikai
Autorius: padugne
Data: 2011-04-05 21:50:44
On Tue, 05 Apr 2011 21:40:26 +0300, QQ wrote:

> Pritariu šimtu procentų - kol yra apčiuopiamas skirtumas, kol ROI kreivė
> nestačiai į dangų, tol pinigus gal ir verta mokėt. Blogiausia kad tie,
> kurie krūtinę atstato gindami visas kvantines dėžutes, to skirtumo
> nesugebėtų objektyviom sąlygom parodyti, ir įvardintų tik kaip šamanišką
> "pagerėjimą" [nu taip, man ir pagerėjimas kad mano auto geras ir namas
> didelis..] [nors gal dar blogiau tai, kad didžioji dalis argumentuotojų
> tų dėžučių niekada neklausė, ir niekada neįpirks..]

Tai seip jau visiskai nebutinai "pagerejimas". Jei klientura domina ne
pats garsas o butent aparaturos "skambesys" tai tiesiog kvaila siekt
maksimaliai tikslaus atkurimo. Tokia aparatura apsauks kaip "bespalve" ir
"blankia". Kuo daugiau visokiu pasaliniu priegarsiu tuo "skaniau", jei
dar kur nors lengvai susizadina tai isvis liuks, senai zinomuose
kuriniuose galima "atrast" nauju detaliu :)

Kaip kazkada cia vieni "audiofilai" isoperavo CD plejerio filtra ir
apsidziauge isgirde tiek visko naujo :)

--
kthxbai.