Tema: Re: mirrorless fotikai
Autorius: padugne
Data: 2011-03-27 15:48:17
On Sun, 27 Mar 2011 15:15:42 +0300, MumZer wrote:

> "veidrodinio nenori del jo gabaritu ir svorio"
>
> ?
>
> o tai NEX labai jau kompaktiskas? ir del to verta kankintis su EVF?

O tai ne? Sveria puse to ka "entry level" DSLR. Ir perpus mazesnis.

Del "kankinimosi" su EVF tai dar irgi toli grazu nera faktas, bent jau as
pvz visada imciau gera EVF vietoj dabartinese kropinese kamerose esancio
ilgo juodo tunelio. Pagal kuri nei tiksliai sufokusuosi nei ivertinsi
realu DOF'a.

Man kaip vartotojui apskritai px ar ten kameroje klapsi veidrodis ar
troliai trauko uzuolaidas.
Ir visiskai neliudeciau del dabartiniu visiskai shudinu viewfinderiu.
Nori zinot kaip atrodo geras viewfinderis, paziurek pro koki olympus
om4ti. Tada pamatysi koks shhh yra dabartiniai DSLR, net ir brangus.

--
kthxbai.