Tema: Re: mirrorless fotikai
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2011-04-04 18:44:23
> o kas liepia laikyt ant istiestu ranku, taigi pvz panasius G serijos turi
> EVF, netik LCD.

Pliusas Panasonic`ui ir Samsung :), ir labai blogas įspūdis paėmus į rankas
tokį kaip Sony.

> Tai ir sakau kad tai vienintelis minusas lyginant juolab kad tolimaciai
> didziaja dalimi isvis autofokuso neturejo.

> apie koki stabilumo nebuvima snekam, jei yra EVF, kuri galima priglaust
> prie akies?

Dalyje - taip. Panasonic ir Samsung, kurie savo dizainu ir valdymu artimesni
veidrodiniams. Bet tai panašu, kad tik pusė šios „klasės“ fotikų jį turi,
todėl kažin, ar galima kalbėti kaip apie klasės savybę. Žodžiu, šioje neva
klasėje yra dar poklasis su elektroniniu ieškikliu :) Ir dar šalia šliejasi
kažkuris Sony modelis, irgi didele matrica, tik nekeičiamu objektyvu :),
kurį kažkada paėmus į rankas ir pabandžius fotografuot vakare kambaryje irgi
nieko tokio gero pasakyt negalėjau. Tai va, iki triukšmingo technikos
stebuklo dar daug vandenėlio jiems reikia nutekint. Tiesiog kompromisinis
variantas, kam svarbiausia maži matmenys, svoris, tylumas, o ne fokusavimas,
ieškiklis, patogumas dirbti. Aš labai mielai keisčiau savo bandūrą ir
negąsdinčiau žmonių, jei tik būtų patogu ir gerai veiktų sunkiom sąlygom. O
dabar tai tik marketinginis reklaminis triukšmas.

Žodžiu, prabangiais laikais gyvename, kai galima iš tiek rinktis :D

> o kas uz kadro vyksta labai gerai matos jei neuzmerki kaires akies :)

Čia jau psichologija / fiziologija: abiem akim matyti skirtingus vaizdus ne
tas pat, kai to dvigubumo nėra :) Beje, aš pats dažnai neužmerkiu ;)