Tema: Re: mirrorless fotikai
Autorius: MumZer
Data: 2011-03-28 02:21:25
kazin kiek verkianciu del "nespejau" bus su 550D kokiu ir sony NEX?

del EVF lago ir fokusavimo tipo turiu galvoj..?

ir kiek ju bus, jei ant 550 uzmauti gera stikla?

as kazkada irgi turejau pasakiska F717.. nu praktiskai prototipas to
NEX.. aisku senas..
ir man jis irgi atrode greitas ir viskas su juo buvo gerai.. buvo